Doradcy klienta przeszkoleni

Print Drukuj

Doradcy klienta przeszkoleni

 

Zakończyła się pierwsza edycja szkoleń zrealizowanych przez doradców zawodowych Centrów Informacji i Planowania Kariery Zawodowej (CIiPKZ) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy. Pod koniec marca blisko 60 doradców klienta z powiatowych urzędów pracy wzięło udział w jednym z czterech cyklów szkoleń, które zaplanowano na 2015 r.

Organizacja szkoleń to jedno z zadań naszych centrów. Jednak to nie tylko realizacja ustawowych obowiązków, ale przede wszystkim szansa na rozwój i jeszcze lepsze przygotowanie pracowników publicznych służb zatrudnienia w regionie do pełnienia swojej misji - mówi Wojciech Murdzek, wicedyrektor ds. rynku pracy i administracji DWUP.

Szkolenia dotyczyły czterech tematów:

„Metody rekrutacji pracowników; przygotowanie klienta do rozmowy kwalifikacyjnej"

Program szkolenia zawierał zagadnienia dotyczące metod rekrutacji, sposobów prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, a także fragmenty filmu fabularnego „Metoda", który posłużył ilustracji metody Assessment Center oraz symulacji rozmowy kwalifikacyjnej z sesją informacji zwrotnych.

Szkolenie zorganizowało CIiPKZ Wrocław  dla subregionu wrocławskiego - Góra, Milicz, Oleśnica, Oława, Strzelin, Środa Śląska, Trzebnica, Wołów, Wrocław.

 

„Komunikacja werbalna i niewerbalna"

Zajęcia miały charakter warsztatowy i obejmowały m. in. zasady obowiązujące w komunikacji społecznej, skuteczne formy komunikowania się, cechy dobrego mówcy, komunikację werbalną i niewerbalną, bariery komunikacyjne.

Szkolenie zorganizowało CIiPKZ Wałbrzych dla subregionu wałbrzyskiego - Dzierżoniów, Kłodzko, Świdnica, Wałbrzych, Ząbkowice Śląskie.

 

„Organizacja pracy własnej i efektywne zarządzanie czasem" 

Głównym celem szkolenia było podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy. Zaproponowane ćwiczenia umożliwiły wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem.

Szkolenie zorganizowało CIiPKZ  Jelenia Góra dla subregionu jeleniogórskiego: Bolesławiec, Jelenia Góra, Kamienna Góra, Lubań, Lwówek Śląski, Zgorzelec.

„Komunikacja werbalna i niewerbalna" 

Warsztaty miały na celu doskonalenie kompetencji interpersonalnych, a także zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu procesów społecznych rządzących komunikacją.

Szkolenie zorganizowało CIiPKZ Legnica dla subregionu legnickiego: Głogów, Jawor, Legnica, Lubin, Polkowice, Złotoryja.

 
Informacje o publikacji dokumentu